Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Accor. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Accor. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Accor и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Accor като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Accor е водещата хотелска група, предлагаща уникални и значими преживявания в 5100 хотела в 110 държави.
Accor е водещата хотелска група, предлагаща уникални и значими преживявания в 5100 хотела в 110 държави.
Екипът за обслужване на клиенти на Accor предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
YМожете да се свържете с Accor като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Accor не предлага обслужване чрез имейл.
Не, Accor не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии:
https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни