На тази страница ще откриете контакти на център за обслужване на клиенти на Accor, включително телефон, социални мрежи и информация за самообслужване. Не предоставят обслужване чрез имейл или чат.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Accor. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Accor. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Accor и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Accor като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Accor е водещата хотелска група, предлагаща уникални и значими преживявания в 5100 хотела в 110 държави.
Accor е водещата хотелска група, предлагаща уникални и значими преживявания в 5100 хотела в 110 държави.
Екипът за обслужване на клиенти на Accor предлага помощ чрез следните комуникационни канали: кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
YМожете да се свържете с Accor като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Accor не предлага обслужване чрез имейл.
Не, Accor не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез техните линии: https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.