Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на AbeBooks. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на AbeBooks. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на AbeBooks и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на AbeBooks като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
Сътрудниците на AbeBooks обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 ден .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
AbeBooks е магазин за богат избор от книги, произведения на изкуството и колекционерски материали от независими продавачи по целия свят.
AbeBooks е магазин за богат избор от книги, произведения на изкуството и колекционерски материали от независими продавачи по целия свят.
Екипът за обслужване на клиенти на AbeBooks предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с AbeBooks, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на buyertech@abebooks.com.
Не, AbeBooks не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 1-800-315-5335.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни