Контакти на център за обслужване на клиенти на AbeBooks - имейл, телефон, социални мрежи и самообслужване. Не предлагат чат. Информация за общи условия, политика за поверителността и юридически контакти.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на AbeBooks. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на AbeBooks. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на AbeBooks и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на AbeBooks като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
Сътрудниците на AbeBooks обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 ден .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
AbeBooks е магазин за богат избор от книги, произведения на изкуството и колекционерски материали от независими продавачи по целия свят.
AbeBooks е магазин за богат избор от книги, произведения на изкуството и колекционерски материали от независими продавачи по целия свят.
Екипът за обслужване на клиенти на AbeBooks предлага помощ чрез следните комуникационни канали: имейл, кол център, социални мрежи и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с AbeBooks, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с центъра за обслужване, като напишете имейл на buyertech@abebooks.com.
Не, AbeBooks не поддържа чат.
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 1-800-315-5335.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.