Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Bose

Контакти на бюрото за помощ на Bose

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Bose. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Bose. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Bose и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Bose като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Bose

Свържете се с клиентското обслужване на Bose чрез имейл

Bose Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Bose

Bose Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Bose

Bose Поддръжка на телефонна централа

1-800-379-2073

Научете повече за продуктите на Bose

Bose База знания

https://www.bose.com/en_us/support.html

Участвайте във форумните дискусии на Bose

Bose Форум

https://community.bose.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Bose Instagram

Bose Instagram

instagram.com/bose/

Bose Facebook Page

Bose Facebook Page

facebook.com/Bose

Bose Twitter

Bose Twitter

twitter.com/Bose

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Bose

Общи условия на Bose

N/A

Политика за поверителността на Bose

Политика за поверителността на Bose

N/A

Политика за сигурността на Bose

Политика за сигурността на Bose

N/A

Bose ОРЗД

Bose ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Bose

Страница в Уикипедия за Bose

N/A

Партньорска програма на Bose

Партньорска програма на Bose

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Bose?

Bose Corporation е американска производствена компания, която продава предимно аудио оборудване.

Каква подкрепа предлага Bose?

Обслужващият екип от услуги Bose предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с Bose?

Можете да се свържете с Bose, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата си линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Bose?

Bose няма имейл support.

 

 

Има ли Bose чат наживо?

Да, Namecheap има поддръжка на чат на живо. Отидете на този сайт и намерете бутон за чат: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html

Как да говоря с някого в Bose?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-379-2073

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо