Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Bose. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Bose. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Bose и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Bose като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bose Corporation е американска производствена компания, която продава предимно аудио оборудване.
Bose Corporation е американска производствена компания, която продава предимно аудио оборудване.
Обслужващият екип от услуги Bose предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с Bose, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата си линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Bose няма имейл support.
Да, Namecheap има поддръжка на чат на живо. Отидете на този сайт и намерете бутон за чат: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-379-2073
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни