Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Zapier

Контакти на бюрото за помощ на Zapier

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zapier. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zapier. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zapier и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zapier като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zapier

Свържете се с клиентското обслужване на Zapier чрез имейл

Zapier Поддръжка на имейл

contact@zapier.com

Чат с представител на Zapier

Zapier Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zapier

Zapier Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Zapier

Zapier База знания

https://zapier.com/help

Участвайте във форумните дискусии на Zapier

Zapier Форум

https://community.zapier.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Zapier Instagram

Zapier Instagram

N/A

Zapier Facebook Page

Zapier Facebook Page

facebook.com/ZapierApp

Zapier Twitter

Zapier Twitter

twitter.com/zapier

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zapier

Общи условия на Zapier

N/A

Политика за поверителността на Zapier

Политика за поверителността на Zapier

N/A

Политика за сигурността на Zapier

Политика за сигурността на Zapier

N/A

Zapier ОРЗД

Zapier ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zapier

Страница в Уикипедия за Zapier

N/A

Партньорска програма на Zapier

Партньорска програма на Zapier

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zapier?

Zapier е компания за разработка на софтуер. Тя предлага SaaS-инструмент, който свързва приложения и автоматизира workflows.

Каква подкрепа предлага Zapier?

Обслужващият екип на Zapier предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

>
 

Как да се свържа с Zapier?

Можете да се свържете със Zapier, като ги изпратите по имейл или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

>>
 

Какъв е имейл адреса на Zapier?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до contact@zapier.com

Има ли Zapier чат наживо?

Не, Zapier няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Zapier?

Zapier няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо