Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Waze

Контакти на бюрото за помощ на Waze

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Waze. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Waze. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Waze и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Waze като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Waze

Свържете се с клиентското обслужване на Waze чрез имейл

Waze Поддръжка на имейл

support@waze.com

Чат с представител на Waze

Waze Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Waze

Waze Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Waze

Waze База знания

https://www.waze.com/sdk

Участвайте във форумните дискусии на Waze

Waze Форум

https://www.waze.com/forum/

Контакти за поддръжка на социални медии

Waze Instagram

Waze Instagram

instagram.com/waze/

Waze Facebook Page

Waze Facebook Page

facebook.com/Waze

Waze Twitter

Waze Twitter

twitter.com/waze

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Waze

Общи условия на Waze

N/A

Политика за поверителността на Waze

Политика за поверителността на Waze

N/A

Политика за сигурността на Waze

Политика за сигурността на Waze

N/A

Waze ОРЗД

Waze ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Waze

Страница в Уикипедия за Waze

N/A

Партньорска програма на Waze

Партньорска програма на Waze

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Waze?

Waze е приложение за GPS навигационен софтуер, собственост на Google. Тя работи на смартфони и таблети, които имат GPS support.

Каква подкрепа предлага Waze?

Обслужващият екип на Waze предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

Как да се свържа с Waze?

Можете да се свържете с Waze, като ги изпратите по имейл или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Waze?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@waze.com.

Има ли Waze чат наживо?

Не, Waze няма поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в Waze?

Waze няма телефон поддръжка.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо