Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Sonos

Контакти на бюрото за помощ на Sonos

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sonos. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sonos. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sonos и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sonos като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Sonos

Свържете се с клиентското обслужване на Sonos чрез имейл

Sonos Поддръжка на имейл

support@sonos.com

Чат с представител на Sonos

Sonos Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Sonos

Sonos Поддръжка на телефонна централа

1-800-680-234

Научете повече за продуктите на Sonos

Sonos База знания

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Sonos Instagram

Sonos Instagram

instagram.com/sonos/

Sonos Facebook Page

Sonos Facebook Page

facebook.com/sonos

Sonos Twitter

Sonos Twitter

twitter.com/sonos

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Sonos

Общи условия на Sonos

N/A

Политика за поверителността на Sonos

Политика за поверителността на Sonos

N/A

Политика за сигурността на Sonos

Политика за сигурността на Sonos

N/A

Sonos ОРЗД

Sonos ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Sonos

Страница в Уикипедия за Sonos

N/A

Партньорска програма на Sonos

Партньорска програма на Sonos

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Sonos?

Sonos е компания с добър опит.

Каква подкрепа предлага Sonos?

Обслужване на екипа на Sonos предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, форум support.

 

Как да се свържа с Sonos?

Можете да се свържете със Sonos, като ги изпратите по имейл, като се обадите на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Като алтернатива, можете да използвате техния форум на общността, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Sonos?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@sonos.com

Има ли Sonos чат наживо?

Не, Sonos няма поддръжка в чата на живо.

 

Как да говоря с някого в Sonos?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-680-234

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо