Тук ще намерите начини да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sonos, като те предлагат телефонна линия, имейл и поддръжка в общността. Няма чат на живо, но те имат и форум за самообслужване.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sonos. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sonos. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sonos и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sonos като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sonos е компания за звукови настройки
Sonos е компания с добър опит.
Обслужване на екипа на Sonos предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, форум support.
Можете да се свържете със Sonos, като ги изпратите по имейл, като се обадите на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Като алтернатива, можете да използвате техния форум на общността, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@sonos.com
Не, Sonos няма поддръжка в чата на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-680-234
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.