Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Scaleway

Контакти на бюрото за помощ на Scaleway

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Scaleway. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Scaleway. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Scaleway и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Scaleway като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Scaleway

Свържете се с клиентското обслужване на Scaleway чрез имейл

Scaleway Поддръжка на имейл

contact@scaleway.com

Чат с представител на Scaleway

Scaleway Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Scaleway

Scaleway Поддръжка на телефонна централа

+1 (646) 712-9471

Научете повече за продуктите на Scaleway

Scaleway База знания

https://www.scaleway.com/en/docs/

Участвайте във форумните дискусии на Scaleway

Scaleway Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Scaleway Instagram

Scaleway Instagram

N/A

Scaleway Facebook Page

Scaleway Facebook Page

facebook.com/Scaleway/

Scaleway Twitter

Scaleway Twitter

twitter.com/Scaleway/

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Scaleway

Общи условия на Scaleway

N/A

Политика за поверителността на Scaleway

Политика за поверителността на Scaleway

N/A

Политика за сигурността на Scaleway

Политика за сигурността на Scaleway

N/A

Scaleway ОРЗД

Scaleway ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Scaleway

Страница в Уикипедия за Scaleway

N/A

Партньорска програма на Scaleway

Партньорска програма на Scaleway

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Scaleway?

Scaleway е водещ европейски доставчик на изчислителни cloud устройства.

Каква подкрепа предлага Scaleway?

Обслужващ екип на Scaleway предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Scaleway?

Можете да се свържете с Scaleway, като ги изпратите по имейл, обадите им на горещата линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Scaleway?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до contact@scaleway.com

Има ли Scaleway чат наживо?

Не, Scaleway няма поддръжка на чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Scaleway?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 (646) 712-9471

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо