Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти На Бюрото За Помощ на Nintendo

Контакти На Бюрото За Помощ на Nintendo

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Nintendo. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Nintendo. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Nintendo и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Nintendo като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Nintendo

Свържете се с клиентското обслужване на Nintendo чрез имейл

Nintendo Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Nintendo

Nintendo Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Nintendo

Nintendo Поддръжка на телефонна централа

1-800-255-3700

Научете повече за продуктите на Nintendo

Nintendo База знания

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Nintendo Instagram

Nintendo Instagram

instagram.com/nintendo/

Nintendo Facebook Page

Nintendo Facebook Page

facebook.com/Nintendo/

Nintendo Twitter

Nintendo Twitter

twitter.com/NintendoAmerica

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Nintendo

Общи условия на Nintendo

N/A

Политика за поверителността на Nintendo

Политика за поверителността на Nintendo

N/A

Политика за сигурността на Nintendo

Политика за сигурността на Nintendo

N/A

Nintendo ОРЗД

Nintendo ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Nintendo

Страница в Уикипедия за Nintendo

N/A

Партньорска програма на Nintendo

Партньорска програма на Nintendo

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Nintendo?

Nintendo е мултинационална потребителска електроника и видеоигри.

 

Каква подкрепа предлага Nintendo?

Nintendo сервизен екип на Nintendo предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, подкрепа в социалните мрежи, форум support.

Как да се свържа с Nintendo?

Можете да се свържете с Nintendo, като започнете разговор с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата си линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Като алтернатива, можете да използвате техния форум на общността, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Nintendo?

Nintendo не разполага с имейл support.

 

Има ли Nintendo чат наживо?

Да, Nintendo има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и намерете "Започнете чат" бутон:  https://en-americas-support.nintendo.com/app/contact

 

Как да говоря с някого в Nintendo?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-255-3700

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо