Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на NING. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на NING. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на NING и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на NING като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
NING е социална уеб платформа, която ви дава инструменти и възможности да стартирате и развивате вашата онлайн общност.
NING е социална уеб платформа, която ви дава инструментите и възможностите да стартирате и развивате вашата онлайн общност.
Обслужващият екип NING предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с NING, като ги изпратите по имейл, обадите се на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@ning.com
Не, NING няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 855-233-6436
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни