Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за бюрото за помощ на ZOHO

Контакти за бюрото за помощ на ZOHO

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на ZOHO. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на ZOHO. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на ZOHO и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на ZOHO като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на ZOHO

Свържете се с клиентското обслужване на ZOHO чрез имейл

ZOHO Поддръжка на имейл

sales@zohocorp.com

Чат с представител на ZOHO

ZOHO Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на ZOHO

ZOHO Поддръжка на телефонна централа

+1 877 834 4428

Научете повече за продуктите на ZOHO

ZOHO База знания

https://help.zoho.com/portal/en/kb

Участвайте във форумните дискусии на ZOHO

ZOHO Форум

https://community.zoho.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

ZOHO Instagram

ZOHO Instagram

instagram.com/zoho/

ZOHO Facebook Page

ZOHO Facebook Page

facebook.com/zoho/

ZOHO Twitter

ZOHO Twitter

twitter.com/zoho

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на ZOHO

Общи условия на ZOHO

N/A

Политика за поверителността на ZOHO

Политика за поверителността на ZOHO

N/A

Политика за сигурността на ZOHO

Политика за сигурността на ZOHO

N/A

ZOHO ОРЗД

ZOHO ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за ZOHO

Страница в Уикипедия за ZOHO

N/A

Партньорска програма на ZOHO

Партньорска програма на ZOHO

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е ZOHO?

ZOHO се фокусира върху уеб-базирани бизнес инструменти и информационни технологии, включително онлайн офис пакет, платформа за управление на интернет на нещата и набор от софтуер за управление на ИТ.

Каква подкрепа предлага ZOHO?

Обслужващият екип от услуги на ZOHO предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и поддръжка на самообслужване.

 

Как да се свържа с ZOHO?

Можете да се свържете с ZOHO, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на ZOHO?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до sales@zohocorp.com

Има ли ZOHO чат наживо?

Не, ZOHO няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в ZOHO?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +1 877 834 4428

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо