Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Zextras

Контакти на бюрото за помощ на Zextras

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zextras. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zextras. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zextras и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zextras като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zextras

Свържете се с клиентското обслужване на Zextras чрез имейл

Zextras Поддръжка на имейл

info@zextras.com

Чат с представител на Zextras

Zextras Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zextras

Zextras Поддръжка на телефонна централа

+39 0444 782140

Научете повече за продуктите на Zextras

Zextras База знания

https://docs.zextras.com/

Участвайте във форумните дискусии на Zextras

Zextras Форум

https://forums.zextras.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Zextras Instagram

Zextras Instagram

https://twitter.com/zextras

Zextras Facebook Page

Zextras Facebook Page

facebook.com/Zextras/

Zextras Twitter

Zextras Twitter

twitter.com/zextras

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zextras

Общи условия на Zextras

N/A

Политика за поверителността на Zextras

Политика за поверителността на Zextras

N/A

Политика за сигурността на Zextras

Политика за сигурността на Zextras

N/A

Zextras ОРЗД

Zextras ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zextras

Страница в Уикипедия за Zextras

N/A

Партньорска програма на Zextras

Партньорска програма на Zextras

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zextras?

Zextra Suite предлага допълнителни функции за Zimbra Open Source.

Каква подкрепа предлага Zextras?

Обслужващият екип на Zextras предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и поддръжка на самообслужване.

Как да се свържа с Zextras?

Можете да се свържете със Zextras, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Zextras?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@zextras.com

Има Zextras чат наживо?

Не, Zextras няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Zextras?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +39 0444 782140

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо