Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zemanta. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zemanta. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zemanta и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zemanta като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zemanta API ви позволява да овладеете всички местни медии, купувани от вашата вътрешна система
Zemanta API ви позволява да овладеете всички покупки на носители от вашата вътрешна система. </p
Обслужващият екип на Zemanta предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете с Zemanta, като ги изпратите по имейл или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@zemanta.com
Не, Zemanta няма поддръжка за чат на живо.
Zemanta няма поддръжка по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни