Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Zemanta

Контакти на бюрото за помощ на Zemanta

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zemanta. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zemanta. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zemanta и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zemanta като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zemanta

Свържете се с клиентското обслужване на Zemanta чрез имейл

Zemanta Поддръжка на имейл

info@zemanta.com

Чат с представител на Zemanta

Zemanta Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zemanta

Zemanta Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Zemanta

Zemanta База знания

https://help.zemanta.com/

Участвайте във форумните дискусии на Zemanta

Zemanta Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Zemanta Instagram

Zemanta Instagram

N/A

Zemanta Facebook Page

Zemanta Facebook Page

facebook.com/zemanta

Zemanta Twitter

Zemanta Twitter

twitter.com/zemanta

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zemanta

Общи условия на Zemanta

N/A

Политика за поверителността на Zemanta

Политика за поверителността на Zemanta

N/A

Политика за сигурността на Zemanta

Политика за сигурността на Zemanta

N/A

Zemanta ОРЗД

Zemanta ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zemanta

Страница в Уикипедия за Zemanta

N/A

Партньорска програма на Zemanta

Партньорска програма на Zemanta

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zemanta?

Zemanta API ви позволява да овладеете всички покупки на носители от вашата вътрешна система. </p

Каква подкрепа предлага Zemanta?

Обслужващият екип на Zemanta предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Zemanta?

Можете да се свържете с Zemanta, като ги изпратите по имейл или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Zemanta?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@zemanta.com

Има ли Zemanta чат наживо?

Не, Zemanta няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Zemanta?

Zemanta няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо