Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Zeiss

Контакти на бюрото за помощ на Zeiss

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zeiss. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zeiss. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zeiss и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zeiss като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zeiss

Свържете се с клиентското обслужване на Zeiss чрез имейл

Zeiss Поддръжка на имейл

info.de@zeiss.com

Чат с представител на Zeiss

Zeiss Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zeiss

Zeiss Поддръжка на телефонна централа

+49 7364 200

Научете повече за продуктите на Zeiss

Zeiss База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Zeiss

Zeiss Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Zeiss Instagram

Zeiss Instagram

instagram.com/zeissgroup/

Zeiss Facebook Page

Zeiss Facebook Page

facebook.com/zeissgroup

Zeiss Twitter

Zeiss Twitter

twitter.com/zeiss_group

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zeiss

Общи условия на Zeiss

N/A

Политика за поверителността на Zeiss

Политика за поверителността на Zeiss

N/A

Политика за сигурността на Zeiss

Политика за сигурността на Zeiss

N/A

Zeiss ОРЗД

Zeiss ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zeiss

Страница в Уикипедия за Zeiss

N/A

Партньорска програма на Zeiss

Партньорска програма на Zeiss

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zeiss?

ZEISS Group е водещо предприятие за оптика и оптоелектронна технология.

Каква подкрепа предлага Zeiss?

Oбслужващият екип на Zeiss предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, социални медии support.

 

Как да се свържа с Zeiss?

Можете да се свържете с Zeiss, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медии.

 

Какъв е имейл адреса на Zeiss?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info.de@zeiss.com

Има ли Olark чат наживо?

Не, Zeiss няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Zeiss?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +49 7364 200

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо