Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zagat. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zagat. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zagat и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zagat като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zagat Stories обхваща ефектите на COVID-19 върху ресторантьорството, като същевременно продължава да разказва непреходни истории на готвачите + ресторантьори.
Zagat Stories обхваща ефектите на COVID-19 върху ресторантьорството, като същевременно продължава да разказва за неостаряващите истории на готвачите + ресторантьорите.
Oбслужващият на клиенти на Zagat предлага следните канали за поддръжка: имейл и социални медии support.
Можете да се свържете със Zagat, като ги изпратите по имейл или като им оставите съобщение на една от социалните медии платформи.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до feedback@zagat.com
Не, Zagat няма поддръжка в чата на живо.
Zagat няма поддръжка по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни