Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Zagat

Контакти на бюрото за помощ на Zagat

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zagat. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zagat. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zagat и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zagat като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Zagat

Свържете се с клиентското обслужване на Zagat чрез имейл

Zagat Поддръжка на имейл

feedback@zagat.com

Чат с представител на Zagat

Zagat Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Zagat

Zagat Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Zagat

Zagat База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Zagat

Zagat Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Zagat Instagram

Zagat Instagram

instagram.com/zagat/

Zagat Facebook Page

Zagat Facebook Page

facebook.com/Zagat/

Zagat Twitter

Zagat Twitter

twitter.com/zagat

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Zagat

Общи условия на Zagat

N/A

Политика за поверителността на Zagat

Политика за поверителността на Zagat

N/A

Политика за сигурността на Zagat

Политика за сигурността на Zagat

N/A

Zagat ОРЗД

Zagat ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Zagat

Страница в Уикипедия за Zagat

N/A

Партньорска програма на Zagat

Партньорска програма на Zagat

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Zagat?

Zagat Stories обхваща ефектите на COVID-19 върху ресторантьорството, като същевременно продължава да разказва за неостаряващите истории на готвачите + ресторантьорите.

Каква подкрепа предлага Zagat?

Oбслужващият на клиенти на Zagat предлага следните канали за поддръжка: имейл и социални медии support.

 

Как да се свържа с Zagat?

Можете да се свържете със Zagat, като ги изпратите по имейл или като им оставите съобщение на една от социалните медии платформи.

 

Какъв е имейл адреса на Zagat?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до feedback@zagat.com

Има ли Zagat чат наживо?

Не, Zagat няма поддръжка в чата на живо.

 

Как да говоря с някого в Zagat?

Zagat няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо