Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на WhatsApp

Контакти на бюрото за помощ на WhatsApp

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на WhatsApp. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на WhatsApp. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на WhatsApp и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на WhatsApp като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на WhatsApp

Свържете се с клиентското обслужване на WhatsApp чрез имейл

WhatsApp Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на WhatsApp

WhatsApp Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на WhatsApp

WhatsApp Поддръжка на телефонна централа

https://www.whatsapp.com/contact/

Научете повече за продуктите на WhatsApp

WhatsApp База знания

https://www.whatsapp.com/features/

Участвайте във форумните дискусии на WhatsApp

WhatsApp Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

WhatsApp Instagram

WhatsApp Instagram

instagram.com/whatsapp/

WhatsApp Facebook Page

WhatsApp Facebook Page

facebook.com/WhatsApp/

WhatsApp Twitter

WhatsApp Twitter

twitter.com/whatsapp

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на WhatsApp обикновено отговарят на имейли в рамките на 15 минути .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на WhatsApp обикновено отговарят във чата в рамките на 15 минути .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на WhatsApp обикновено вдигат обаждания в рамките на 6 часа .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на WhatsApp

Общи условия на WhatsApp

N/A

Политика за поверителността на WhatsApp

Политика за поверителността на WhatsApp

N/A

Политика за сигурността на WhatsApp

Политика за сигурността на WhatsApp

N/A

WhatsApp ОРЗД

WhatsApp ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за WhatsApp

Страница в Уикипедия за WhatsApp

N/A

Партньорска програма на WhatsApp

Партньорска програма на WhatsApp

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е WhatsApp?

WhatsApp е софтуерна и интернет компания. WhatsApp е приложение за съобщения, което използва интернет за изпращане на съобщения, изображения, аудио или видео.

 

Каква подкрепа предлага WhatsApp?

WhatsApp e сервизен екип на WhatsApp предлага следните канали за поддръжка: чат, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с WhatsApp?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на WhatsApp, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи или чрез тяхното приложение. Като алтернатива, можете да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на WhatsApp?

WhatsApp няма имейл support.

Има ли WhatsApp чат наживо?

Не, WhatsApp няма поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в WhatsApp?

WhatsApp има поддръжка на клиенти по телефона от приложението си https://www.whatsapp.com/contact/?subject=messenger.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо