Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Vodafone. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Vodafone. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Vodafone и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Vodafone като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Vodafone е лидер в областта на технологичните комуникации чрез мобилни, фиксирани, широколентови и телевизионни по целия свят.
Vodafone е лидер в технологичните комуникации чрез мобилни, фиксирани, широколентови и телевизионни по целия свят.
Обслужващият екип на Vodafone предлага следните канали за поддръжка: електронна поща, чат на живо, кол център, подкрепа в социалните медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.
Можете да се свържете с Vodafone чрез изпращане на имейли, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждайки се на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@vodafone.co.uk
Да, Vodafone има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и започнете да чатите: https://support.vodafone.co.uk/
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +44 7836 191 191
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни