Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за помощ на Vodafone

Контакти за помощ на Vodafone

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Vodafone. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Vodafone. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Vodafone и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Vodafone като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Vodafone

Свържете се с клиентското обслужване на Vodafone чрез имейл

Vodafone Поддръжка на имейл

info@vodafone.co.uk

Чат с представител на Vodafone

Vodafone Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Vodafone

Vodafone Поддръжка на телефонна централа

+44 7836 191 191

Научете повече за продуктите на Vodafone

Vodafone База знания

https://support.vodafone.co.uk/

Участвайте във форумните дискусии на Vodafone

Vodafone Форум

https://forum.vodafone.co.uk/

Контакти за поддръжка на социални медии

Vodafone Instagram

Vodafone Instagram

instagram.com/vodafone_group/

Vodafone Facebook Page

Vodafone Facebook Page

facebook.com/thevodafonegroup/

Vodafone Twitter

Vodafone Twitter

twitter.com/VodafoneGroup

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Vodafone

Общи условия на Vodafone

N/A

Политика за поверителността на Vodafone

Политика за поверителността на Vodafone

N/A

Политика за сигурността на Vodafone

Политика за сигурността на Vodafone

N/A

Vodafone ОРЗД

Vodafone ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Vodafone

Страница в Уикипедия за Vodafone

N/A

Партньорска програма на Vodafone

Партньорска програма на Vodafone

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Vodafone?

Vodafone е лидер в технологичните комуникации чрез мобилни, фиксирани, широколентови и телевизионни по целия свят.

Каква подкрепа предлага Vodafone?

Обслужващият екип на Vodafone предлага следните канали за поддръжка: електронна поща, чат на живо, кол център, подкрепа в социалните медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Vodafone?

Можете да се свържете с Vodafone чрез изпращане на имейли, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждайки се на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване.

 

Какъв е имейл адреса на Vodafone?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@vodafone.co.uk

Има ли Vodafone чат наживо?

Да, Vodafone има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и започнете да чатите: https://support.vodafone.co.uk/

Как да говоря с някого във Vodafone?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон +44 7836 191 191

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо