Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Ulule

Контакти на бюрото за помощ на Ulule

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Ulule. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Ulule. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Ulule и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Ulule като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Ulule

Свържете се с клиентското обслужване на Ulule чрез имейл

Ulule Поддръжка на имейл

projects@ulule.com

Чат с представител на Ulule

Ulule Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Ulule

Ulule Поддръжка на телефонна централа

33 1 73 75 73 44

Научете повече за продуктите на Ulule

Ulule База знания

https://support.ulule.com/hc/en-us

Участвайте във форумните дискусии на Ulule

Ulule Форум

https://community.ulule.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Ulule Instagram

Ulule Instagram

instagram.com/ulule/

Ulule Facebook Page

Ulule Facebook Page

facebook.com/ululeEn/

Ulule Twitter

Ulule Twitter

twitter.com/ulule

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Ulule

Общи условия на Ulule

N/A

Политика за поверителността на Ulule

Политика за поверителността на Ulule

N/A

Политика за сигурността на Ulule

Политика за сигурността на Ulule

N/A

Ulule ОРЗД

Ulule ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Ulule

Страница в Уикипедия за Ulule

N/A

Партньорска програма на Ulule

Партньорска програма на Ulule

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Ulule?

Ulule е платформата за колективно финансиране, която отива прилепи за творци и предприемачи.

Каква подкрепа предлага Ulule?

Обслужващият екип на Ulule предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Ulule?

Можете да се свържете с Ulule, като ги изпратите по имейл, като се обадите на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Ulule?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до projects@ulule.com

Има ли Ulule чат наживо?

Не, Ulule няма поддръжка в чата на живо.

 

Как да говоря с някого в Ulule?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон 33 1 73 75 73 44

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо