Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на uKit

Контакти на бюрото за помощ на uKit

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на uKit. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на uKit. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на uKit и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на uKit като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на uKit

Свържете се с клиентското обслужване на uKit чрез имейл

uKit Поддръжка на имейл

support@ukit.com

Чат с представител на uKit

uKit Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на uKit

uKit Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на uKit

uKit База знания

https://ukit.com/help

Участвайте във форумните дискусии на uKit

uKit Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

uKit Instagram

uKit Instagram

N/A

uKit Facebook Page

uKit Facebook Page

facebook.com/ukitcom.en/

uKit Twitter

uKit Twitter

twitter.com/ukitcom_en

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на uKit

Общи условия на uKit

N/A

Политика за поверителността на uKit

Политика за поверителността на uKit

N/A

Политика за сигурността на uKit

Политика за сигурността на uKit

N/A

uKit ОРЗД

uKit ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за uKit

Страница в Уикипедия за uKit

N/A

Партньорска програма на uKit

Партньорска програма на uKit

N/A

Често задавани въпроси

Какво е uKit?

uKit е модерна безкодова платформа, която дава възможност на собствениците на малки фирми да създават професионална цифрова идентичност.

Каква подкрепа предлага uKit?

Обслужващият екип на uKit предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с uKit?

Можете да се свържете с Forbes, като ги изпратите по имейл чрез формуляр или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на uKit?

Можете да се свържете с uKit като попълните формуляра: https://ukit.com/contact

Има ли uKit чат наживо?

Не, uKit няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в uKit?

uKit няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо