Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за обслужване на Twin

Контакти на бюрото за обслужване на Twin

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Twin. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Twin. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Twin и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Twin като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Twin

Свържете се с клиентското обслужване на Twin чрез имейл

Twin Поддръжка на имейл

support@twin.com

Чат с представител на Twin

Twin Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Twin

Twin Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Twin

Twin База знания

https://twin.com/document/faq

Участвайте във форумните дискусии на Twin

Twin Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Twin Instagram

Twin Instagram

N/A

Twin Facebook Page

Twin Facebook Page

N/A

Twin Twitter

Twin Twitter

N/A

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Twin

Общи условия на Twin

N/A

Политика за поверителността на Twin

Политика за поверителността на Twin

N/A

Политика за сигурността на Twin

Политика за сигурността на Twin

N/A

Twin ОРЗД

Twin ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Twin

Страница в Уикипедия за Twin

N/A

Партньорска програма на Twin

Партньорска програма на Twin

N/A

Често задавани въпроси

Какво е Twin?

Twin.com е най-доброто онлайн казино с над 2000 игри и шейп джакпот за грайфери.

 

Каква подкрепа предлага Twin?

Обслужващият екип на Twin предлага следните канали за поддръжка: електронна поща, чат на живо и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Twin?

Можете да се свържете с Twin, като ги изпратите по имейл или започнете чат с агент на живо на техния уебсайт. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Twin?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@twin.com

>

Има ли Twin чат наживо?

Да, Twin има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта:  https://twin.com/

 

Как да говоря с някого в Twin?

Тwin няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо