Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за обслужване на Tripod

Контакти на бюрото за обслужване на Tripod

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Tripod. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Tripod. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Tripod и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Tripod като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Tripod

Свържете се с клиентското обслужване на Tripod чрез имейл

Tripod Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Tripod

Tripod Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Tripod

Tripod Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Tripod

Tripod База знания

https://helpdesk.lycos.com/support/home

Участвайте във форумните дискусии на Tripod

Tripod Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Tripod Instagram

Tripod Instagram

N/A

Tripod Facebook Page

Tripod Facebook Page

facebook.com/tripodclub

Tripod Twitter

Tripod Twitter

twitter.com/tripod

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Tripod

Общи условия на Tripod

N/A

Политика за поверителността на Tripod

Политика за поверителността на Tripod

N/A

Политика за сигурността на Tripod

Политика за сигурността на Tripod

N/A

Tripod ОРЗД

Tripod ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Tripod

Страница в Уикипедия за Tripod

N/A

Партньорска програма на Tripod

Партньорска програма на Tripod

N/A

Често задавани въпроси

Какво е Tripod?

Tripod е най-добрият ресурс, който помага на Вашия сайт да стартира.

Каква подкрепа предлага Tripod?

Обслужващият екип на Tripod предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Tripod?

Можете да се свържете с Tripod чрез изпращане на имейл чрез формуляр или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Tripod?

Можете да се свържете с Tripod, като попълните формуляра: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new

Има ли Tripod чат наживо?

Не, в Tripod няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Tripod?

Tripod няма телефон поддръжка.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо