Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Tripod. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Tripod. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Tripod и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Tripod като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod е най-добрият ресурс, който помага на Вашия сайт да стартира.
Tripod е най-добрият ресурс, който помага на Вашия сайт да стартира.
Обслужващият екип на Tripod предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете с Tripod чрез изпращане на имейл чрез формуляр или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с Tripod, като попълните формуляра: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Не, в Tripod няма поддръжка за чат на живо.
Tripod няма телефон поддръжка.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни