Контакти за клиентско обслужване на Tripod. Възможност за свързване чрез имейл и социални медии, както и самообслужване. Няма налична телефонна поддръжка или чат на живо.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Tripod. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Tripod. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Tripod и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Tripod като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod е най-добрият ресурс, който помага на Вашия сайт да стартира.
Tripod е най-добрият ресурс, който помага на Вашия сайт да стартира.
Обслужващият екип на Tripod предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете с Tripod чрез изпращане на имейл чрез формуляр или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с Tripod, като попълните формуляра: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Не, в Tripod няма поддръжка за чат на живо.
Tripod няма телефон поддръжка.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.