Контакти на Shedul за помощ и поддръжка чрез имейл и база от знания. Няма наличен лайв чат или телефонна централа. Fresha и Shedul са отделни бизнес единици.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Fresha. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Fresha. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Fresha и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Fresha като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://terms.fresha.com/politika-za-lichnite-danni/
N/A
N/A
N/A
Fresha, предишно Shedul, е софтуерно решение за планиране на срещи и бизнес управление в облака.
Fresha, преди Shedul, е софтуер за планиране на срещи и бизнес управление на
Обслужващият екип на Shedul предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.
Можете да се свържете с Shedul, като ги изпратите по имейл или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@shedul.com.
Не, Shedul няма поддръжка в чата на живо.
Shedul няма поддръжка по телефона.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.