Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Screencast

Контакти на бюрото за помощ на Screencast

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Screencast. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Screencast. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Screencast и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Screencast като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Screencast

Свържете се с клиентското обслужване на Screencast чрез имейл

Screencast Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Screencast

Screencast Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Screencast

Screencast Поддръжка на телефонна централа

+1 (517) 879-5929

Научете повече за продуктите на Screencast

Screencast База знания

https://www.techsmith.com/company.html

Контакти за поддръжка на социални медии

Screencast Instagram

Screencast Instagram

N/A

Screencast Facebook Page

Screencast Facebook Page

facebook.com/TechSmith/

Screencast Twitter

Screencast Twitter

twitter.com/techsmith

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Screencast

Общи условия на Screencast

N/A

Политика за поверителността на Screencast

Политика за поверителността на Screencast

N/A

Политика за сигурността на Screencast

Политика за сигурността на Screencast

N/A

Screencast ОРЗД

Screencast ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Screencast

Страница в Уикипедия за Screencast

N/A

Партньорска програма на Screencast

Партньорска програма на Screencast

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Screencast?

Screencast е цифров запис на вашия компютърен екран и обикновено включва дикторски текст.

Каква подкрепа предлага Screencast?

Обслужващият екип от Screencast предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форум и самообслужване support.

/p>

Как да се свържа с Screencast?

Можете да се свържете с Screencast, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата си линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Screencast?

Screencast няма поддръжка по имейл. Можете да се свържете с тях, като попълните формуляра: https://support.techsmith.com/hc/en-us/requests/new.

Има ли Screencast чат на живо?

Да, Screencast има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта: https://support.techsmith.com/hc/en-us/categories/203255908?utm_source=product&utm_medium=screencast&utm_campaign=unknown

Как да говоря с някого в Screencast?

Ако предпочитате да се обадите на поддръжка, можете да се свържете с техния телефон +1 (517) 879-5929.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо