Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sched. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sched. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sched и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sched като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sched е платформа номер едно за управление на сесията и за записване на посещаемостта.
Sched е платформа номер едно за регистрация и управление на присъствието на сесия.
Обслужване на екипа на Sched предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, социални медии support.
Можете да се свържете с Sched като им изпратите имейл, да се обадите на горещата им линия или да им оставите съобщение на една от социалните медии платформи.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@sched.com
Не, Sched няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон (+1) 888-312-1777
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни