Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на Бюрото за помощ на Sched

Контакти на Бюрото за помощ на Sched

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sched. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sched. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sched и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sched като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Sched

Свържете се с клиентското обслужване на Sched чрез имейл

Sched Поддръжка на имейл

support@sched.com

Чат с представител на Sched

Sched Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Sched

Sched Поддръжка на телефонна централа

(+1) 888-312-1777

Научете повече за продуктите на Sched

Sched База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Sched

Sched Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Sched Instagram

Sched Instagram

instagram.com/schedevents/

Sched Facebook Page

Sched Facebook Page

facebook.com/schedsched/

Sched Twitter

Sched Twitter

twitter.com/sched

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Sched

Общи условия на Sched

N/A

Политика за поверителността на Sched

Политика за поверителността на Sched

N/A

Политика за сигурността на Sched

Политика за сигурността на Sched

N/A

Sched ОРЗД

Sched ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Sched

Страница в Уикипедия за Sched

N/A

Партньорска програма на Sched

Партньорска програма на Sched

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Sched?

Sched е платформа номер едно за регистрация и управление на присъствието на сесия.

Каква подкрепа предлага Sched?

Обслужване на екипа на Sched предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, социални медии support.

 

Как да се свържа с Sched?

Можете да се свържете с Sched като им изпратите имейл, да се обадите на горещата им линия или да им оставите съобщение на една от социалните медии платформи.

 

Какъв е имейл адреса на Sched?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@sched.com

Има ли Sched чат наживо?

Не, Sched няма поддръжка за чат на живо.

 

 

Как да говоря с някого в Sched?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон (+1) 888-312-1777

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо