Тук можете да намерите контактна информация за отдел Клиентско обслужване на Sched, включително имейл, телефон и социални медии contact. Обслужването им предлага поддръжка чрез имейл, телефон и социални медии.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Sched. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Sched. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Sched и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Sched като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sched е платформа номер едно за управление на сесията и за записване на посещаемостта.
Sched е платформа номер едно за регистрация и управление на присъствието на сесия.
Обслужване на екипа на Sched предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, социални медии support.
Можете да се свържете с Sched като им изпратите имейл, да се обадите на горещата им линия или да им оставите съобщение на една от социалните медии платформи.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@sched.com
Не, Sched няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с техния телефон (+1) 888-312-1777
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни