Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Nielsen

Контакти на бюрото за помощ на Nielsen

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Nielsen. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Nielsen. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Nielsen и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Nielsen като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Nielsen

Свържете се с клиентското обслужване на Nielsen чрез имейл

Nielsen Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Nielsen

Nielsen Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Nielsen

Nielsen Поддръжка на телефонна централа

+1.800.864.1224

Научете повече за продуктите на Nielsen

Nielsen База знания

https://www.nielsen.com/us/en/insights/resource/

Участвайте във форумните дискусии на Nielsen

Nielsen Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Nielsen Instagram

Nielsen Instagram

instagram.com/lifeatnielsen/

Nielsen Facebook Page

Nielsen Facebook Page

facebook.com/Nielsen/

Nielsen Twitter

Nielsen Twitter

twitter.com/nielsen

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Nielsen

Общи условия на Nielsen

N/A

Политика за поверителността на Nielsen

Политика за поверителността на Nielsen

N/A

Политика за сигурността на Nielsen

Политика за сигурността на Nielsen

N/A

Nielsen ОРЗД

Nielsen ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Nielsen

Страница в Уикипедия за Nielsen

N/A

Партньорска програма на Nielsen

Партньорска програма на Nielsen

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Nielsen?

Nielsen е глобална компания за измерване и анализ на данни, която предоставя най-пълното и надеждно преглеждане на потребителите и пазарите в цял свят.

 

Каква подкрепа предлага Nielsen?

Обслужване на екипа на Nielsen предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

Как да се свържа с Nielsen?

Можете да се свържете с Nielsen, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също така да използвате тяхната база от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Nielsen?

Nielsen няма поддръжка по имейл. Можете да се свържете с тях, като попълните формата:

https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/

Има ли Nielsen чат на живо?

Не, Nielsen няма поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в Nielsen?

Ako pредпочитате да се обадите на поддръжката, можете да се свържете с горещата линия +1.800.864.1224

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо