Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Nielsen. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Nielsen. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Nielsen и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Nielsen като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nielsen е глобална компания за измерване и анализ на данни, която предоставя най-пълното и надеждно разглеждане на наличните потребители и пазари в световен мащаб.
Nielsen е глобална компания за измерване и анализ на данни, която предоставя най-пълното и надеждно преглеждане на потребителите и пазарите в цял свят.
Обслужване на екипа на Nielsen предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с Nielsen, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също така да използвате тяхната база от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Nielsen няма поддръжка по имейл. Можете да се свържете с тях, като попълните формата:
https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Не, Nielsen няма поддръжка за чат на живо.
Ako pредпочитате да се обадите на поддръжката, можете да се свържете с горещата линия +1.800.864.1224
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни