Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Moovit

Контакти на бюрото за помощ на Moovit

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Moovit. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Moovit. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Moovit и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Moovit като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Moovit

Свържете се с клиентското обслужване на Moovit чрез имейл

Moovit Поддръжка на имейл

support@moovit.com

Чат с представител на Moovit

Moovit Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Moovit

Moovit Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Moovit

Moovit База знания

https://moovit.com/developers/

Участвайте във форумните дискусии на Moovit

Moovit Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Moovit Instagram

Moovit Instagram

instagram.com/moovit/

Moovit Facebook Page

Moovit Facebook Page

facebook.com/moovit

Moovit Twitter

Moovit Twitter

twitter.com/moovit

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Moovit

Общи условия на Moovit

N/A

Политика за поверителността на Moovit

Политика за поверителността на Moovit

N/A

Политика за сигурността на Moovit

Политика за сигурността на Moovit

N/A

Moovit ОРЗД

Moovit ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Moovit

Страница в Уикипедия за Moovit

N/A

Партньорска програма на Moovit

Партньорска програма на Moovit

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Moovit?

Moovit, компания на Intel, е водещ доставчик на решения за мобилност като услуга (MaaS)

Каква подкрепа предлага Moovit?

Обслужващият екип на Moovit предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с Moovit?

Можете да се свържете с Moovit, като ги изпратите по имейл или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Moovit?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@moovit.com.

Има ли Moovit чат наживо?

Не, Moovit няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Moovit?

Moovit няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо