Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Moodle

Контакти на бюрото за помощ на Moodle

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Moodle. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Moodle. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Moodle и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Moodle като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Moodle

Свържете се с клиентското обслужване на Moodle чрез имейл

Moodle Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Moodle

Moodle Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Moodle

Moodle Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Moodle

Moodle База знания

https://docs.moodle.org/310/en/Main_page

Участвайте във форумните дискусии на Moodle

Moodle Форум

https://moodle.org/course/

Контакти за поддръжка на социални медии

Moodle Instagram

Moodle Instagram

N/A

Moodle Facebook Page

Moodle Facebook Page

facebook.com/moodle/

Moodle Twitter

Moodle Twitter

twitter.com/moodle

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Moodle

Общи условия на Moodle

N/A

Политика за поверителността на Moodle

Политика за поверителността на Moodle

N/A

Политика за сигурността на Moodle

Политика за сигурността на Moodle

N/A

Moodle ОРЗД

Moodle ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Moodle

Страница в Уикипедия за Moodle

N/A

Партньорска програма на Moodle

Партньорска програма на Moodle

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Moodle?

Moodle е стабилна и пълнофункционална платформа с отворен код за обучение с мисия да даде възможност на преподавателите да подобрят нашия world.

.

Каква подкрепа предлага Moodle?

Обслужващият екип на Moodle предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

Как да се свържа с Moodle?

Можете да се свържете с Moodle, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Moodle?

Moodle няма поддръжка по имейл. Можете да се свържете с тях, като попълните формуляра: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .

Има ли Moodle чат наживо?

Не, Moodle няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Moodle?

Moodle няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо