Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Monster

Контакти на бюрото за помощ на Monster

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Monster. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Monster. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Monster и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Monster като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Monster

Свържете се с клиентското обслужване на Monster чрез имейл

Monster Поддръжка на имейл

socialmedia@monster.com

Чат с представител на Monster

Monster Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Monster

Monster Поддръжка на телефонна централа

1-800-666-7837

Научете повече за продуктите на Monster

Monster База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Monster

Monster Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Monster Instagram

Monster Instagram

instagram.com/monster/

Monster Facebook Page

Monster Facebook Page

facebook.com/monster

Monster Twitter

Monster Twitter

twitter.com/Monster

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Monster обикновено отговарят на имейли в рамките на 2 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Monster

Общи условия на Monster

N/A

Политика за поверителността на Monster

Политика за поверителността на Monster

N/A

Политика за сигурността на Monster

Политика за сигурността на Monster

N/A

Monster ОРЗД

Monster ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Monster

Страница в Уикипедия за Monster

N/A

Партньорска програма на Monster

Партньорска програма на Monster

N/A

Често задавани въпроси

Какво е Monster?

Monster е вашият източник на работа и възможности за кариера. Търсене на работни места, прочетете съвети за кариера от специалистите по работа на Чудовището, и намерете наемане и набиране на съвети.

Каква подкрепа предлага Monster?

Oбслужващият екип на Monster предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с Monster?

Можете да се свържете с Monster като ги изпратите по имейл, обадите им горещата линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Monster?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до socialmedia@monster.com. Alternativelly можете да се свържете с тяхната подкрепа, като попълните формата:

https://candidatehelp.monster.com/s/contactsupport?language=en_US&brandtag=seeker

Има ли Monster чат на живо?

Не, Monster няма поддръжка в чата на живо.

Как да говоря с някого в Monster?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-666-7837

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо