Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Monotype

Контакти на бюрото за помощ на Monotype

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Monotype. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Monotype. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Monotype и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Monotype като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Monotype

Свържете се с клиентското обслужване на Monotype чрез имейл

Monotype Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Monotype

Monotype Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Monotype

Monotype Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Monotype

Monotype База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Monotype

Monotype Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Monotype Instagram

Monotype Instagram

instagram.com/bymonotype/

Monotype Facebook Page

Monotype Facebook Page

facebook.com/ByMonotype

Monotype Twitter

Monotype Twitter

twitter.com/monotype

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Monotype обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 ден .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Monotype

Общи условия на Monotype

N/A

Политика за поверителността на Monotype

Политика за поверителността на Monotype

N/A

Политика за сигурността на Monotype

Политика за сигурността на Monotype

N/A

Monotype ОРЗД

Monotype ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Monotype

Страница в Уикипедия за Monotype

N/A

Партньорска програма на Monotype

Партньорска програма на Monotype

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Monotype?

Monotype дава възможност на креативните умове да създават и изказват автентични марки чрез дизайн, технология и експертиза.

Каква подкрепа предлага Monotype?

Обслужващият екип от услуги Мonotype предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез формуляр, социални медии support.

Как да се свържа с Monotype?

Можете да се свържете с Monotype чрез изпращане на имейл чрез формуляр или като ги оставите съобщение на една от социалните медии platforms.

Какъв е имейл адреса на Monotype?

Можете да се свържете с Monotype, като попълните формуляра: https://www.monotype.com/company/contact

Има ли Monotype чат наживо?

Не, Monotype не разполага с поддръжка на чат на живо.

Как да говоря с някого в Monotype?

Monotype няма телефонна поддръжка на клиенти.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо