Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Mobirise

Контакти на бюрото за помощ на Mobirise

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Mobirise. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Mobirise. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Mobirise и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Mobirise като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Mobirise

Свържете се с клиентското обслужване на Mobirise чрез имейл

Mobirise Поддръжка на имейл

support@mobirise.com

Чат с представител на Mobirise

Mobirise Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Mobirise

Mobirise Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Mobirise

Mobirise База знания

https://mobirise.com/help/faq/

Участвайте във форумните дискусии на Mobirise

Mobirise Форум

http://forums.mobirise.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Mobirise Instagram

Mobirise Instagram

instagram.com/mobirise/

Mobirise Facebook Page

Mobirise Facebook Page

facebook.com/Mobirise/

Mobirise Twitter

Mobirise Twitter

twitter.com/mobirise

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Mobirise

Общи условия на Mobirise

N/A

Политика за поверителността на Mobirise

Политика за поверителността на Mobirise

N/A

Политика за сигурността на Mobirise

Политика за сигурността на Mobirise

N/A

Mobirise ОРЗД

Mobirise ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Mobirise

Страница в Уикипедия за Mobirise

N/A

Партньорска програма на Mobirise

Партньорска програма на Mobirise

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Mobirise?

Mobirise е плъзгане и пускане уеб сайт конструктор, който ви помага да създадете страхотно отзивчиви сайтове.

Каква подкрепа предлага Mobirise?

Обслужващият екип на Mobirise предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване.

 

Как да се свържа с Mobirise?

Можете да се свържете с Mobirise, като ги изпратите по имейл или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Mobirise?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@mobirise.com

Има ли Mobirise чат наживо?

Не, Mobirise няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Mobirise?

Mobirise няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо