Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Microsoft

Контакти на бюрото за помощ на Microsoft

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Microsoft. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Microsoft. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Microsoft и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Microsoft като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Microsoft

Свържете се с клиентското обслужване на Microsoft чрез имейл

Microsoft Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Microsoft

Microsoft Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Microsoft

Microsoft Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Microsoft

Microsoft База знания

https://www.microsoft.com/en-us/tips/home

Участвайте във форумните дискусии на Microsoft

Microsoft Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Microsoft Instagram

Microsoft Instagram

instagram.com/microsoft/

Microsoft Facebook Page

Microsoft Facebook Page

facebook.com/Microsoft

Microsoft Twitter

Microsoft Twitter

twitter.com/microsoft

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Microsoft обикновено отговарят на имейли в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на Microsoft обикновено отговарят във чата в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на Microsoft обикновено вдигат обаждания в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Microsoft

Общи условия на Microsoft

N/A

Политика за поверителността на Microsoft

Политика за поверителността на Microsoft

N/A

Политика за сигурността на Microsoft

Политика за сигурността на Microsoft

N/A

Microsoft ОРЗД

Microsoft ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Microsoft

Страница в Уикипедия за Microsoft

N/A

Партньорска програма на Microsoft

Партньорска програма на Microsoft

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Microsoft?

Microsoft е софтуер "интернет компания". Microsoft е водещ глобален доставчик на компютърен софтуер; хардуер за компютърни, мобилни и игрални системи; и услуги "в облак".

 

Каква подкрепа предлага Microsoft?

Обслужващият екип на Microsoft поддържа следните канали: чат на живо, подкрепа в социалните мрежи, поддръжка на форуми и самообслужване.

Как да се свържа с Microsoft?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка Microsoft, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Microsoft?

Да, Microsoft има поддръжка за чат на живо. Отидете в https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ и започнете да чатите с агент на живо.

Има ли Microsoft чат наживо?

Microsoft не разполага с поддръжка на клиенти по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо