Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Micro

Контакти на бюрото за помощ на Micro

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Micro Focus. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Micro Focus. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Micro Focus и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Micro Focus като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Micro Focus

Свържете се с клиентското обслужване на Micro Focus чрез имейл

Micro Focus Поддръжка на имейл

supportline@microfocus.com

Чат с представител на Micro Focus

Micro Focus Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Micro Focus

Micro Focus Поддръжка на телефонна централа

+1-800-632-6265

Контакти за поддръжка на социални медии

Micro Focus Instagram

Micro Focus Instagram

instagram.com/_microfocus/

Micro Focus Facebook Page

Micro Focus Facebook Page

facebook.com/MicroFocus

Micro Focus Twitter

Micro Focus Twitter

twitter.com/MicroFocus

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Micro Focus

Общи условия на Micro Focus

N/A

Политика за поверителността на Micro Focus

Политика за поверителността на Micro Focus

N/A

Политика за сигурността на Micro Focus

Политика за сигурността на Micro Focus

N/A

Micro Focus ОРЗД

Micro Focus ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Micro Focus

Страница в Уикипедия за Micro Focus

N/A

Партньорска програма на Micro Focus

Партньорска програма на Micro Focus

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Micro Focus?

Micro Focus трансформира вашия цифров бизнес с корпоративен софтуер за приложения в рамките на DevOps, хибридно IT управление, висичност и прогнозен анализ.

Каква подкрепа предлага Micro Focus?

Обслужващият екип на Micro Focus предлага следните канали за поддръжка: имейл, чат на живо, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форум и самообслужване support.

Как да се свържа с Micro Focus?

Можете да се свържете с Micro Focus, като им изпратите имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждайки се на горещата им линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Micro Focus?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до supportline@microfocus.com

Има ли Micro Focus чат наживо?

Да, Micro Focus има поддръжка за чат на живо. Отидете в долната част на страницата: https://www.microfocus.com/en-us/home  and find the chat button.

Как да говоря с някого в Micro Focus?

Ако предпочитате да се обадите на поддръжка, можете да се свържете с техния телефон +1-800-632-6265.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо