Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Michelin?

Контакти на бюрото за помощ на Michelin?

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Michelin. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Michelin. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Michelin и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Michelin като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Michelin

Свържете се с клиентското обслужване на Michelin чрез имейл

Michelin Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Michelin

Michelin Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Michelin

Michelin Поддръжка на телефонна централа

1-866-866-6605

Научете повече за продуктите на Michelin

Michelin База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Michelin

Michelin Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Michelin Instagram

Michelin Instagram

instagram.com/michelinusa/

Michelin Facebook Page

Michelin Facebook Page

facebook.com/MichelinUSA/

Michelin Twitter

Michelin Twitter

twitter.com/michelinusa

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Michelin

Общи условия на Michelin

N/A

Политика за поверителността на Michelin

Политика за поверителността на Michelin

N/A

Политика за сигурността на Michelin

Политика за сигурността на Michelin

N/A

Michelin ОРЗД

Michelin ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Michelin

Страница в Уикипедия за Michelin

N/A

Партньорска програма на Michelin

Партньорска програма на Michelin

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Michelin?

По-голяма подкрепа за устойчивата мобилност: история, ценности, управление и амбиции.

Каква подкрепа предлага Michelin?

Обслужващият екип на Michelin предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, подкрепа социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Michelin?

Можете да се свържете с Michelin, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Michelin?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до >https://www.michelin.com/contact

Има ли Michelin чат наживо?

Да, Michelin има поддръжка за чат на живо. Отидете на този сайт и намерете бутона за чат: https://www.michelinman.com/contact-us.html

Как да говоря с някого в Michelin?

Ако предпочитате да се обадите по телефона, можете да се свържете с техния телефон 1-866-866-6605.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо