• Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на LinkedIn

Контакти на бюрото за помощ на LinkedIn

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на LinkedIn. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на LinkedIn. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на LinkedIn и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на LinkedIn като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Отиди на https://www.linkedin.com/
Контакти на бюрото за помощ на LinkedIn - Отиди на https://www.linkedin.com/
 LinkedIn respects your privacy LinkedIn and 3rd parties use essential and non-essential cookies to provide, secure, analyze and improve our Services. By clicking Agree & Join, you agree to the LinkedIn User Agreement, Privacy Policy, and Cookie Policy. You can update your choices at any time in your settings. Accept to consent or Reject to decline non- essential cookies for this use.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на LinkedIn

Свържете се с клиентското обслужване на LinkedIn чрез имейл

LinkedIn Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на LinkedIn

LinkedIn Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на LinkedIn

LinkedIn Поддръжка на телефонна централа

N/A

Участвайте във форумните дискусии на LinkedIn

LinkedIn Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

LinkedIn Instagram

LinkedIn Instagram

instagram.com/linkedin/

LinkedIn Facebook Page

LinkedIn Facebook Page

facebook.com/LinkedIn/

LinkedIn Twitter

LinkedIn Twitter

twitter.com/linkedin

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на LinkedIn обикновено отговарят на имейли в рамките на 2 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на LinkedIn обикновено отговарят във чата в рамките на 2 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на LinkedIn обикновено вдигат обаждания в рамките на 2 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Юридически контакти

Общи условия на LinkedIn

Общи условия на LinkedIn

N/A

Политика за поверителността на LinkedIn

Политика за поверителността на LinkedIn

N/A

Политика за сигурността на LinkedIn

Политика за сигурността на LinkedIn

N/A

LinkedIn ОРЗД

LinkedIn ОРЗД

N/A

Други линкове

Страница в Уикипедия за LinkedIn

Страница в Уикипедия за LinkedIn

N/A

Партньорска програма на LinkedIn

Партньорска програма на LinkedIn

N/A

Локация

LinkedIn е софтуерна компания за интернет услуги.

Frequently asked questions

Какво е LinkedIn?

LinkedIn e софтуер & компания за интернет услуги. LinkedIn е най-голямата професионална мрежа в света в интернет.

 

Каква подкрепа предлага LinkedIn?

Обслужващият екип на LinkedIn предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване.

Как да се свържа с LinkedIn?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на LinkedIn, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на LinkedIn?

LinkedIn няма имейл support.

Има ли LinkedIn чат наживо?

Не, LinkedIn не разполага с поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в LinkedIn?

LinkedIn няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо