Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на LinkedIn. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на LinkedIn. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на LinkedIn и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на LinkedIn като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
Сътрудниците на LinkedIn обикновено отговарят на имейли в рамките на 2 дни .
Сътрудниците на LinkedIn обикновено отговарят във чата в рамките на 2 дни .
Сътрудниците на LinkedIn обикновено вдигат обаждания в рамките на 2 дни .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
LinkedIn е софтуерна компания за интернет услуги.
LinkedIn e софтуер & компания за интернет услуги. LinkedIn е най-голямата професионална мрежа в света в интернет.
Обслужващият екип на LinkedIn предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване.
Можете да се свържете с екипа за поддръжка на LinkedIn, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
LinkedIn няма имейл support.
Не, LinkedIn не разполага с поддръжка за чат на живо.
LinkedIn няма поддръжка по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни