Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на LinkedIn

Контакти на бюрото за помощ на LinkedIn

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на LinkedIn. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на LinkedIn. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на LinkedIn и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на LinkedIn като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на LinkedIn

Свържете се с клиентското обслужване на LinkedIn чрез имейл

LinkedIn Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на LinkedIn

LinkedIn Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на LinkedIn

LinkedIn Поддръжка на телефонна централа

N/A

Участвайте във форумните дискусии на LinkedIn

LinkedIn Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

LinkedIn Instagram

LinkedIn Instagram

instagram.com/linkedin/

LinkedIn Facebook Page

LinkedIn Facebook Page

facebook.com/LinkedIn/

LinkedIn Twitter

LinkedIn Twitter

twitter.com/linkedin

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на LinkedIn обикновено отговарят на имейли в рамките на 2 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на LinkedIn обикновено отговарят във чата в рамките на 2 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на LinkedIn обикновено вдигат обаждания в рамките на 2 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на LinkedIn

Общи условия на LinkedIn

N/A

Политика за поверителността на LinkedIn

Политика за поверителността на LinkedIn

N/A

Политика за сигурността на LinkedIn

Политика за сигурността на LinkedIn

N/A

LinkedIn ОРЗД

LinkedIn ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за LinkedIn

Страница в Уикипедия за LinkedIn

N/A

Партньорска програма на LinkedIn

Партньорска програма на LinkedIn

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е LinkedIn?

LinkedIn e софтуер & компания за интернет услуги. LinkedIn е най-голямата професионална мрежа в света в интернет.

 

Каква подкрепа предлага LinkedIn?

Обслужващият екип на LinkedIn предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване.

Как да се свържа с LinkedIn?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на LinkedIn, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на LinkedIn?

LinkedIn няма имейл support.

Има ли LinkedIn чат наживо?

Не, LinkedIn не разполага с поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в LinkedIn?

LinkedIn няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо