Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти в бюрото за помощ на Kajabi

Контакти в бюрото за помощ на Kajabi

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Kajabi. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Kajabi. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Kajabi и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Kajabi като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Kajabi

Свържете се с клиентското обслужване на Kajabi чрез имейл

Kajabi Поддръжка на имейл

support@kajabi.com

Чат с представител на Kajabi

Kajabi Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Kajabi

Kajabi Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Kajabi

Kajabi База знания

https://help.kajabi.com/hc/en-us

Участвайте във форумните дискусии на Kajabi

Kajabi Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Kajabi Instagram

Kajabi Instagram

instagram.com/kajabi/

Kajabi Facebook Page

Kajabi Facebook Page

facebook.com/kajabi

Kajabi Twitter

Kajabi Twitter

twitter.com/kajabi

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Kajabi

Общи условия на Kajabi

N/A

Политика за поверителността на Kajabi

Политика за поверителността на Kajabi

N/A

Политика за сигурността на Kajabi

Политика за сигурността на Kajabi

N/A

Kajabi ОРЗД

Kajabi ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Kajabi

Страница в Уикипедия за Kajabi

N/A

Партньорска програма на Kajabi

Партньорска програма на Kajabi

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Kajabi?

Всичко в едно, което улеснява създаването на онлайн курсове, стартирането на маркетингови кампании, изграждането на целеви страници и др.

Каква подкрепа предлага Kajabi?

Обслужващият екип на Kajabi предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с Kajabi?

Можете да се свържете с Kajabi, като ги изпратите по имейл или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Kajabi?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@kajabi.com

Има ли Kajabi чат наживо?

Не, Kajabi няма поддръжка в чата на живо.

 

Как да говоря с някого в Kajabi?

Не, Кajabi няма поддръжка по телефона.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо