Възможности за свързване с отдел Клиентско обслужване на Kajabi, включително имейл, лайв чат и социални медии. Оставете съобщение или използвайте базата от знания за самообслужване.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Kajabi. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Kajabi. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Kajabi и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Kajabi като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Платформа “всичко в едно”, която улеснява създаването на онлайн курсове, стартиране на маркетингови кампании, изграждане на целеви страници и др.
Всичко в едно, което улеснява създаването на онлайн курсове, стартирането на маркетингови кампании, изграждането на целеви страници и др.
Обслужващият екип на Kajabi предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете с Kajabi, като ги изпратите по имейл или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@kajabi.com
Не, Kajabi няма поддръжка в чата на живо.
Не, Кajabi няма поддръжка по телефона.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни