Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Hesk

Контакти на бюрото за помощ на Hesk

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Hesk. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Hesk. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Hesk и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Hesk като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Hesk

Свържете се с клиентското обслужване на Hesk чрез имейл

Hesk Поддръжка на имейл

info@sysaid.com

Чат с представител на Hesk

Hesk Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Hesk

Hesk Поддръжка на телефонна централа

1-800-686-7047

Научете повече за продуктите на Hesk

Hesk База знания

https://www.hesk.com/knowledgebase/

Контакти за поддръжка на социални медии

Hesk Instagram

Hesk Instagram

N/A

Hesk Facebook Page

Hesk Facebook Page

N/A

Hesk Twitter

Hesk Twitter

twitter.com/HESKdotCOM

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Hesk

Общи условия на Hesk

N/A

Политика за поверителността на Hesk

Политика за поверителността на Hesk

N/A

Политика за сигурността на Hesk

Политика за сигурността на Hesk

N/A

Hesk ОРЗД

Hesk ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Hesk

Страница в Уикипедия за Hesk

N/A

Партньорска програма на Hesk

Партньорска програма на Hesk

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Hesk?

Hesk е софтуерът, който предлага възможности за помощ на информационните технологии (ИТ) организации.

Каква подкрепа предлага Hesk?

Обслужващият екип на Hesk предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.

Как да се свържа с Hesk?

Можете да се свържете с Hesk, като им изпратите имейл, обадите им на горещата линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Hesk?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@sysaid.com.

 

Има ли Hesk чат на живо?

Не, Hesk няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Hesk?

Ако предпочитате да се обадите на поддръжка, можете да се свържете с горещата линия 1-800-686-7047.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо