Контакти и поддръжка на Hesk - имейл, телефон, форум и самообслужване. За въпроси относно Hesk, пишете на info@sysaid.com.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Hesk. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Hesk. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Hesk и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Hesk като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Hesk е софтуерът, който предлага helpdesk възможности на информационните технологии (ИТ) организации.
Hesk е софтуерът, който предлага възможности за помощ на информационните технологии (ИТ) организации.
Обслужващият екип на Hesk предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.
Можете да се свържете с Hesk, като им изпратите имейл, обадите им на горещата линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до info@sysaid.com.
Не, Hesk няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате да се обадите на поддръжка, можете да се свържете с горещата линия 1-800-686-7047.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни