Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Gravatar

Контакти на бюрото за помощ на Gravatar

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Gravatar. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Gravatar. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Gravatar и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Gravatar като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Gravatar

Свържете се с клиентското обслужване на Gravatar чрез имейл

Gravatar Поддръжка на имейл

support@gravatar.com

Чат с представител на Gravatar

Gravatar Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Gravatar

Gravatar Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Gravatar

Gravatar База знания

https://blog.gravatar.com/

Участвайте във форумните дискусии на Gravatar

Gravatar Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Gravatar Instagram

Gravatar Instagram

N/A

Gravatar Facebook Page

Gravatar Facebook Page

N/A

Gravatar Twitter

Gravatar Twitter

N/A

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Gravatar обикновено отговарят на имейли в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на Gravatar обикновено отговарят във чата в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на Gravatar обикновено вдигат обаждания в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Gravatar

Общи условия на Gravatar

N/A

Политика за поверителността на Gravatar

Политика за поверителността на Gravatar

N/A

Политика за сигурността на Gravatar

Политика за сигурността на Gravatar

N/A

Gravatar ОРЗД

Gravatar ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Gravatar

Страница в Уикипедия за Gravatar

N/A

Партньорска програма на Gravatar

Партньорска програма на Gravatar

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Gravatar?

Glavatar е софтуер като компания за услуги. Той е безплатна услуга за собствениците на сайтове, разработчици и потребители. Той автоматично се включва във всеки WordPress.com акаунт и се изпълнява и поддържа от Automattic.

 

Каква подкрепа предлага Gravatar?

Обзависителят на Gravatar предлага следните канали за поддръжка: поддръжка по имейл и самообслужване.

>

Как да се свържа с Gravatar?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на Gravatar, като ги изпратите по имейл. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Gravatar?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@gravatar.com

>

Има ли Gravatar чат наживо?

Не, Gravatar няма поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в Gravatar?

Граватар няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо