Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Google

Контакти на бюрото за помощ на Google

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Google. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Google. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Google и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Google като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Google

Свържете се с клиентското обслужване на Google чрез имейл

Google Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Google

Google Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Google

Google Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Google

Google База знания

https://support.google.com/knowledgepanel/

Участвайте във форумните дискусии на Google

Google Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Google Instagram

Google Instagram

instagram.com/google/

Google Facebook Page

Google Facebook Page

facebook.com/Google/

Google Twitter

Google Twitter

twitter.com/google

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Google обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на Google обикновено отговарят във чата в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на Google обикновено вдигат обаждания в рамките на 1 седмица .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Google

Общи условия на Google

N/A

Политика за поверителността на Google

Политика за поверителността на Google

N/A

Политика за сигурността на Google

Политика за сигурността на Google

N/A

Google ОРЗД

Google ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Google

Страница в Уикипедия за Google

N/A

Партньорска програма на Google

Партньорска програма на Google

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Google?

Google е софтуер &fi интернет компания. Google е интернет търсачка. Той използва собствен алгоритъм, който е предназначен за извличане и поръчка на резултати от търсенето, за да осигури най-подходящите и надеждни източници на данни.

 

Каква подкрепа предлага Google?

Google е софтуер &fi интернет компания. Google е интернет търсачка. Той използва собствен алгоритъм, който е предназначен за извличане и поръчка на резултати от търсенето, за да осигури най-подходящите и надеждни източници на данни.

Как да се свържа с Google?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на Google, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Google?

Google няма имейл support.

Има ли Google чат наживо?

Не, Google не разполага с поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в Google?

Google няма телефонна поддръжка на клиенти.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо