Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти в бюрото за помощ на Lenovo

Контакти в бюрото за помощ на Lenovo

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на GitHub. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на GitHub. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на GitHub и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на GitHub като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на GitHub

Свържете се с клиентското обслужване на GitHub чрез имейл

GitHub Поддръжка на имейл

https://support.github.com/contact

Чат с представител на GitHub

GitHub Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на GitHub

GitHub Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на GitHub

GitHub База знания

https://lab.github.com/

Участвайте във форумните дискусии на GitHub

GitHub Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

GitHub Instagram

GitHub Instagram

instagram.com/github/

GitHub Facebook Page

GitHub Facebook Page

facebook.com/GitHub

GitHub Twitter

GitHub Twitter

twitter.com/github

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на GitHub обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 ден .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на GitHub обикновено отговарят във чата в рамките на 15 минути .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на GitHub обикновено вдигат обаждания в рамките на 15 минути .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на GitHub

Общи условия на GitHub

N/A

Политика за поверителността на GitHub

Политика за поверителността на GitHub

N/A

Политика за сигурността на GitHub

Политика за сигурността на GitHub

N/A

GitHub ОРЗД

GitHub ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за GitHub

Страница в Уикипедия за GitHub

N/A

Партньорска програма на GitHub

Партньорска програма на GitHub

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво представлява GitHub?

GitHub е софтуер като компания за услуги. GitHub е хостинг платформа за управление на версии и сътрудничество.

Каква подкрепа предлага is GitHub?

Обслужващият екип на GitHub предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване.

Как да се свържа с is GitHub?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на GitHub, като ги изпратите по имейл. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на is GitHub?

Можете да се свържете с GitHub, като попълните формата: https://support.github.com/contact.

Има ли is GitHub чат наживо?

НGitHub не разполага с поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в GitHub?

GitHub няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо