Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на GitHub. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на GitHub. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на GitHub и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на GitHub като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
Сътрудниците на GitHub обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 ден .
Сътрудниците на GitHub обикновено отговарят във чата в рамките на 15 минути .
Сътрудниците на GitHub обикновено вдигат обаждания в рамките на 15 минути .
N/A
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-privacy-statement
N/A
N/A
N/A
N/A
GitHub е софтуер като компания за услуги. GitHub е хостинг платформа за управление на версии и сътрудничество.
Обслужващият екип на GitHub предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване.
Можете да се свържете с екипа за поддръжка на GitHub, като ги изпратите по имейл. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с GitHub, като попълните формата: https://support.github.com/contact.
НGitHub не разполага с поддръжка за чат на живо.
GitHub няма поддръжка по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни