Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на Бюрото за помощ на Devpost

Контакти на Бюрото за помощ на Devpost

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Devpost. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Devpost. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Devpost и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Devpost като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Devpost

Свържете се с клиентското обслужване на Devpost чрез имейл

Devpost Поддръжка на имейл

support@devpost.com

Чат с представител на Devpost

Devpost Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Devpost

Devpost Поддръжка на телефонна централа

+12126756164

Научете повече за продуктите на Devpost

Devpost База знания

https://help.devpost.com/

Участвайте във форумните дискусии на Devpost

Devpost Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Devpost Instagram

Devpost Instagram

instagram.com/devposthacks/

Devpost Facebook Page

Devpost Facebook Page

facebook.com/devposthacks

Devpost Twitter

Devpost Twitter

twitter.com/devpost

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Devpost

Общи условия на Devpost

N/A

Политика за поверителността на Devpost

Политика за поверителността на Devpost

N/A

Политика за сигурността на Devpost

Политика за сигурността на Devpost

N/A

Devpost ОРЗД

Devpost ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Devpost

Страница в Уикипедия за Devpost

N/A

Партньорска програма на Devpost

Партньорска програма на Devpost

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Devpost?

Devpost отговаря за повечето световни софтуерни състезания и позволява на разработчиците да изграждат продукти, да практикуват умения, да изучават технологии и др.

Каква подкрепа предлага Devpost?

Обслужващият екип на Devpost предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

Как да се свържа с Devpost?

Можете да се свържете с Devpost, като им изпратите имейл, обадите им се на горещата линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на Devpost?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до support@devpost.com

Има ли Devpost чат наживо?

Не, Devpost няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Devpost?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия +12126756164

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо