Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Bitly

Контакти на бюрото за помощ на Bitly

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на bitly. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на bitly. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на bitly и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на bitly като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на bitly

Свържете се с клиентското обслужване на bitly чрез имейл

bitly Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на bitly

bitly Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на bitly

bitly Поддръжка на телефонна централа

N/A

Участвайте във форумните дискусии на bitly

bitly Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

bitly Instagram

bitly Instagram

instagram.com/bitly/

bitly Facebook Page

bitly Facebook Page

facebook.com/bitly/

bitly Twitter

bitly Twitter

twitter.com/bitly

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на bitly обикновено отговарят на имейли в рамките на 15 минути .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на bitly обикновено отговарят във чата в рамките на 15 минути .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на bitly обикновено вдигат обаждания в рамките на 15 минути .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на bitly

Общи условия на bitly

N/A

Политика за поверителността на bitly

Политика за поверителността на bitly

N/A

Политика за сигурността на bitly

Политика за сигурността на bitly

N/A

bitly ОРЗД

bitly ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за bitly

Страница в Уикипедия за bitly

N/A

Партньорска програма на bitly

Партньорска програма на bitly

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е bitly?

Bitly е софтуер &fi интернет компания. Малко е услуга за съкращаване на URL адреси и платформа за управление на връзки.

 

Каква подкрепа предлага bitly?

Обслужващият екип за обслужване на клиенти предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.

Как да се свържа с bitly?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на bitly?

Bitly няма имейл support.

Има ли bitly чат наживо?

Не, Bitly eне разполага с поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в bitly?

Bitly няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо