Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на IDC

Контакти на бюрото за помощ на IDC

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на IDC. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на IDC. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на IDC и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на IDC като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на IDC

Свържете се с клиентското обслужване на IDC чрез имейл

IDC Поддръжка на имейл

idc_support@idc.com

Чат с представител на IDC

IDC Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на IDC

IDC Поддръжка на телефонна централа

1-800-343-4952

Научете повече за продуктите на IDC

IDC База знания

https://www.idc.com/prodserv

Участвайте във форумните дискусии на IDC

IDC Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

IDC Instagram

IDC Instagram

N/A

IDC Facebook Page

IDC Facebook Page

facebook.com/IDCResearch/

IDC Twitter

IDC Twitter

twitter.com/idc

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на IDC

Общи условия на IDC

N/A

Политика за поверителността на IDC

Политика за поверителността на IDC

N/A

Политика за сигурността на IDC

Политика за сигурността на IDC

N/A

IDC ОРЗД

IDC ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за IDC

Страница в Уикипедия за IDC

N/A

Партньорска програма на IDC

Партньорска програма на IDC

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е IDC?

IDC разглежда потребителските пазари по устройства, приложения, мрежи и услуги, за да предостави цялостни решения за успех в тези разширяващи се пазари.

Каква подкрепа предлага IDC?

Обслужващият кип на IDC предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

 

Как да се свържа с IDC?

Можете да се свържете с IDC, като им изпратите имейл, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

 

Какъв е имейл адреса на IDC?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до idc_support@idc.com.

Има ли IDC чат наживо?

Не, IDC няма поддръжка на чат на живо.

 

Как да говоря с някого в IDC?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-343-4952.

 

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо