Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Ipsos. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Ipsos. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Ipsos и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Ipsos като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, която оперира на 90 пазара с повече от 18 000 професионалисти в областта на научните изследвания.
Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, която оперира на 90 пазара с повече от 18 000 професионалисти в областта на научните изследвания. <
Обслужващият екип на Ipsos предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез формуляр, кол център, социални медии support.
Можете да се свържете с Ipsos като ги изпратите по имейл чрез формуляр, да се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медии.
Можете да се свържете с Ipsos, като попълните формуляра: https://www.ipsos.com/en/contact
Не, Ipsos няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия (+33) 1 41 98 90 00
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни