Контакти за бюрото за помощ на Ipsos включват имейл, гореща линия и социални медии. Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, предоставяща софтуер за клиентско обслужване и система за управление на оплаквания. Не предлага чат на живо.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Ipsos. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Ipsos. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Ipsos и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Ipsos като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, която оперира на 90 пазара с повече от 18 000 професионалисти в областта на научните изследвания.
Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, която оперира на 90 пазара с повече от 18 000 професионалисти в областта на научните изследвания. <
Обслужващият екип на Ipsos предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез формуляр, кол център, социални медии support.
Можете да се свържете с Ipsos като ги изпратите по имейл чрез формуляр, да се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медии.
Можете да се свържете с Ipsos, като попълните формуляра: https://www.ipsos.com/en/contact
Не, Ipsos няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия (+33) 1 41 98 90 00
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни