Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за бюрото за помощ на Ipsos

Контакти за бюрото за помощ на Ipsos

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Ipsos. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Ipsos. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Ipsos и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Ipsos като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Ipsos

Свържете се с клиентското обслужване на Ipsos чрез имейл

Ipsos Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Ipsos

Ipsos Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Ipsos

Ipsos Поддръжка на телефонна централа

(+33) 1 41 98 90 00

Научете повече за продуктите на Ipsos

Ipsos База знания

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Ipsos

Ipsos Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Ipsos Instagram

Ipsos Instagram

N/A

Ipsos Facebook Page

Ipsos Facebook Page

facebook.com/IpsosGlobal/

Ipsos Twitter

Ipsos Twitter

twitter.com/ipsos

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Ipsos

Общи условия на Ipsos

N/A

Политика за поверителността на Ipsos

Политика за поверителността на Ipsos

N/A

Политика за сигурността на Ipsos

Политика за сигурността на Ipsos

N/A

Ipsos ОРЗД

Ipsos ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Ipsos

Страница в Уикипедия за Ipsos

N/A

Партньорска програма на Ipsos

Партньорска програма на Ipsos

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Ipsos?

Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, която оперира на 90 пазара с повече от 18 000 професионалисти в областта на научните изследвания. <

Каква подкрепа предлага Ipsos?

Обслужващият екип на Ipsos предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез формуляр, кол център, социални медии support.

 

Как да се свържа с Ipsos?

Можете да се свържете с Ipsos като ги изпратите по имейл чрез формуляр, да се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медии.

 

Какъв е имейл адреса на Ipsos?

Можете да се свържете с Ipsos, като попълните формуляра: https://www.ipsos.com/en/contact

Има ли Ipsos чат наживо?

Не, Ipsos няма поддръжка за чат на живо.

 

Как да говоря с някого в Ipsos?

Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия (+33) 1 41 98 90 00

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо