Контакти за бюрото за помощ на Ipsos включват имейл, гореща линия и социални медии. Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, предоставяща софтуер за клиентско обслужване и система за управление на оплаквания. Не предлага чат на живо.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Ipsos. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Ipsos. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Ipsos и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Ipsos като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, която оперира на 90 пазара с повече от 18 000 професионалисти в областта на научните изследвания.
Ipsos е третата по големина компания за пазарни проучвания, която оперира на 90 пазара с повече от 18 000 професионалисти в областта на научните изследвания. <
Обслужващият екип на Ipsos предлага следните канали за поддръжка: имейл чрез формуляр, кол център, социални медии support.
Можете да се свържете с Ipsos като ги изпратите по имейл чрез формуляр, да се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение на една от социалните медии.
Можете да се свържете с Ipsos, като попълните формуляра: https://www.ipsos.com/en/contact
Не, Ipsos няма поддръжка за чат на живо.
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия (+33) 1 41 98 90 00
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.