Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти за помощ в Google Play

Контакти за помощ в Google Play

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Google Play. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Google Play. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Google Play и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Google Play като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Google Play

Свържете се с клиентското обслужване на Google Play чрез имейл

Google Play Поддръжка на имейл

https://support.google.com/googleplay/gethelp

Чат с представител на Google Play

Google Play Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Google Play

Google Play Поддръжка на телефонна централа

N/A

Участвайте във форумните дискусии на Google Play

Google Play Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Google Play Instagram

Google Play Instagram

instagram.com/googleplay/

Google Play Facebook Page

Google Play Facebook Page

facebook.com/GooglePlay/

Google Play Twitter

Google Play Twitter

twitter.com/googleplay

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

Сътрудниците на Google Play обикновено отговарят на имейли в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

Сътрудниците на Google Play обикновено отговарят във чата в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

Сътрудниците на Google Play обикновено вдигат обаждания в рамките на 3 дни .

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Google Play

Общи условия на Google Play

N/A

Политика за поверителността на Google Play

Политика за поверителността на Google Play

N/A

Политика за сигурността на Google Play

Политика за сигурността на Google Play

N/A

Google Play ОРЗД

Google Play ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Google Play

Страница в Уикипедия за Google Play

N/A

Партньорска програма на Google Play

Партньорска програма на Google Play

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Google Play?

Google Play е софтуер "интернет компания". Google Play, по-рано Android Market, е услуга за дигитално разпространение, управлявана и разработена от Google.

 

Каква подкрепа предлага Google Play?

Google Play предлага следните канали за поддръжка: имейл, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

p>

Как да се свържа с Google Play?

Можете да се свържете с екипа за поддръжка на Google Play, като изпратите имейл или ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи или чрез тяхното приложение. Можете също така да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

>

Какъв е имейл адреса на Google Play?

Можете да се свържете с Google Play, като попълните формата: https://support.google.com/googleplay/gethelp

Има ли Google Play чат наживо?

Не, Google Play няма поддръжка за чат на живо.

Как да говоря с някого в Google Play?

Google Play няма телефон поддръжка на клиенти.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо