Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на iubenda. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на iubenda. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на iubenda и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на iubenda като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Iubenda предлага софтуер за съответствие на законовите рамки за уебсайтове, приложения и организации с решения на нивото на адвокат, които ви помагат да спазвате законите в множество държави, езици и законодателства, предлагащ автоматични обновления от разстояние, които се правят от международен адвокатски екип.
Екипът за клиентско обслужване на iubenda предлага следните канали за обслужване: имейл, обслужване чрез социални медии, и самообслужване.
Можете да се свържете с iubenda като им изпратите имейл или им оставите съобщение в една от социалните им медии. Можете също така да използвате базата им знания ако предпочитате самообслужването.
Можете да се свържете с iubenda с бутона за чат ‘Help’ вдясно на страницата им https://www.iubenda.com/en/
Не, iubenda няма обслужване чрез лайв чат.
Iubenda няма клиентско обслужване по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни