Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на vcita

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на vcita

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на vcita. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на vcita. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на vcita и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на vcita като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на vcita

Свържете се с клиентското обслужване на vcita чрез имейл

vcita Поддръжка на имейл

info@vcita.com

Чат с представител на vcita

vcita Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на vcita

vcita Поддръжка на телефонна централа

+1 (855) 824-8244

Научете повече за продуктите на vcita

vcita База знания

https://support.vcita.com/

Участвайте във форумните дискусии на vcita

vcita Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

vcita Instagram

vcita Instagram

instagram.com/vcita/

vcita Facebook Page

vcita Facebook Page

facebook.com/vcitainc

vcita Twitter

vcita Twitter

twitter.com/vcita

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на vcita

Общи условия на vcita

N/A

Политика за поверителността на vcita

Политика за поверителността на vcita

N/A

Политика за сигурността на vcita

Политика за сигурността на vcita

N/A

vcita ОРЗД

vcita ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за vcita

Страница в Уикипедия за vcita

N/A

Партньорска програма на vcita

Партньорска програма на vcita

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е vcita?

vcita е компактно, интелигентно приложение, което ви позволява да управлявате бизнеса си от първия поздрав при запознаване до последната фактура.

Какъв вид клиентска поддръжка предлага vcita?

Отделът за обслужване на клиенти на vcita предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка в социалните медии и опция за самообслужване.

 

Как да се свържете с vcita?

Можете да се свържете с vcita като им изпратите имейл, по телефона или като им оставите съобщения в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.

 

Какъв е имейл адресът на vcita?

Можете да се свържете с отдела им за клиентска поддръжка на следния имейл: info@vcita.com

Има ли чат на живо vcita?

Не, vcita не предлагат поддръжка чрез чат на живо.

 

Как да се свържете по телефон с vcita?

Ако предпочитате да се свържете по телефона, можете да позвъните на следния номер: +1 (855) 824-8244

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо