Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Userlike

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Userlike

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Userlike. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Userlike. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Userlike и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Userlike като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Userlike

Свържете се с клиентското обслужване на Userlike чрез имейл

Userlike Поддръжка на имейл

support@userlike.com

Чат с представител на Userlike

Userlike Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Userlike

Userlike Поддръжка на телефонна централа

+49 1573 5998856

Научете повече за продуктите на Userlike

Userlike База знания

https://www.userlike.com/en/support

Участвайте във форумните дискусии на Userlike

Userlike Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Userlike Facebook Page

Userlike Facebook Page

facebook.com/userlike/

Userlike Twitter

Userlike Twitter

twitter.com/userlike

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Userlike

Общи условия на Userlike

N/A

Политика за поверителността на Userlike

Политика за поверителността на Userlike

N/A

Политика за сигурността на Userlike

Политика за сигурността на Userlike

N/A

Userlike ОРЗД

Userlike ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Userlike

Страница в Уикипедия за Userlike

N/A

Партньорска програма на Userlike

Партньорска програма на Userlike

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Userlike?

Userlike е един от водещите програмни продукти за чат на живо и изпращане на текстови съобщения до клиенти. 

Какъв вид клиентска поддръжка предлага Userlike?

Отделът за обслужване на клиенти на Userlike предлага следните канали за поддръжка: имейл, чат на живо, кол център, поддръжка в социалните медии и опция за самообслужване.

 

Как да се свържете с Userlike?

Можете да се свържете с Userlike по имейл, да започнете чат със сътрудник на живо на сайта им, да им се обадите на посочения номер или да им оставите съобщение в някоя от платформите в социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.

 

Какъв е имейл адресът на Userlike?

Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на следния имейл: support@userlike.com

Има ли чат на живо Userlike?

Да, Userlike предлагат поддръжка чрез чат на живо. Отидете на сайта и открийте бутона за чат:  https://www.userlike.com/en/support

Как да се свържете по телефон с Userlike?

Ако предпочитате да се свържете по телефона, можете да позвъните на следния номер: +49 1573 5998856

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо