Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Uniqlo

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Uniqlo

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Uniqlo. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Uniqlo. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Uniqlo и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Uniqlo като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Uniqlo

Свържете се с клиентското обслужване на Uniqlo чрез имейл

Uniqlo Поддръжка на имейл

wecare@mail.uniqlo-usa.com

Чат с представител на Uniqlo

Uniqlo Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Uniqlo

Uniqlo Поддръжка на телефонна централа

+18774864756

Научете повече за продуктите на Uniqlo

Uniqlo База знания

https://faq-eu.uniqlo.com/

Участвайте във форумните дискусии на Uniqlo

Uniqlo Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Uniqlo Instagram

Uniqlo Instagram

instagram.com/uniqlo/

Uniqlo Facebook Page

Uniqlo Facebook Page

facebook.com/uniqlo.us

Uniqlo Twitter

Uniqlo Twitter

twitter.com/uniqlousa

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Uniqlo

Общи условия на Uniqlo

N/A

Политика за поверителността на Uniqlo

Политика за поверителността на Uniqlo

N/A

Политика за сигурността на Uniqlo

Политика за сигурността на Uniqlo

N/A

Uniqlo ОРЗД

Uniqlo ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Uniqlo

Страница в Уикипедия за Uniqlo

N/A

Партньорска програма на Uniqlo

Партньорска програма на Uniqlo

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Uniqlo?

Uniqlo е японски дизайнер, производител и търговец на ежедневно облекло. 

 

Какъв вид клиентска поддръжка предлага Uniqlo?

Отделът за обслужване на клиенти на Uniqlo предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка в социалните медии и опция за самообслужване.

 

Как да се свържете с Uniqlo?

Можете да се свържете с Uniqlo по имейл, като им се обадите на посочения номер или им оставите съобщения в някоя платформа на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.

 

Какъв е имейл адресът на Uniqlo?

Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на следния имейл адрес: wecare@mail.uniqlo-usa.com

Има ли чат на живо Uniqlo?

Не, Uniqlo не предлагат поддръжка чрез чат на живо.

 

Как да се свържете по телефон с Uniqlo?

Ако предпочитате да се свържете по телефона, можете да позвъните на следния номер: +18774864756

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо