Начини за контакт с Tutorialspoint за обслужване на клиенти - имейл, телефон, социални медии и опция за самообслужване. Няма форум за поддръжка. Общи условия и политики. Често задавани въпроси за услугите на Tutorialspoint.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Tutorialspoint. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Tutorialspoint. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Tutorialspoint и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Tutorialspoint като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Онлайн безплатна библиотека с уроци, предлагаща ясно и лесно усвояване на всяка една IT и софтуерна тема, както и по редица свързани теми.
Онлайн безплатна библиотека с уроци, предлагаща ясно и лесно усвояване на всяка една IT и софтуерна тема, както и по редица свързани теми.
Отделът за обслужване на клиенти на Tutorialspoint предлага следните канали за поддръжка: имейл, кол център, поддръжка в социалните медии и опция за самообслужване.
Можете да се свържете с Tutorialspoint по имейл, като им се обадите на посочения номер или им оставите съобщения в някоя платформа на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.
Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на следния имейл адрес: contact@tutorialspoint.com
Не, Tutorialspoint не предлагат поддръжка чрез чат на живо.
Ако предпочитате да се свържете по телефона, можете да позвъните на следния номер: +1 800-200-9249
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.