Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Trimble

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Trimble

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Trimble. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Trimble. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Trimble и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Trimble като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Trimble

Свържете се с клиентското обслужване на Trimble чрез имейл

Trimble Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Trimble

Trimble Поддръжка на лайв чат

N/A

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Trimble

Trimble Поддръжка на телефонна централа

+1 408 481 8000

Научете повече за продуктите на Trimble

Trimble База знания

https://www.trimble.com/Support/Support_AZ.aspx

Участвайте във форумните дискусии на Trimble

Trimble Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Trimble Instagram

Trimble Instagram

instagram.com/trimbleofficial/

Trimble Facebook Page

Trimble Facebook Page

facebook.com/TrimbleCorporate/

Trimble Twitter

Trimble Twitter

twitter.com/trimblecorpnews

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Trimble

Общи условия на Trimble

N/A

Политика за поверителността на Trimble

Политика за поверителността на Trimble

N/A

Политика за сигурността на Trimble

Политика за сигурността на Trimble

N/A

Trimble ОРЗД

Trimble ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Trimble

Страница в Уикипедия за Trimble

N/A

Партньорска програма на Trimble

Партньорска програма на Trimble

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Trimble?

Trimble променя начина, по който работи светът, доставяйки продукти и услуги, свързващи физическия и дигиталния свят.

Какъв вид клиентска поддръжка предлага Trimble?

Отделът за обслужване на клиенти на Trimble предлага следните канали за поддръжка: кол център, поддръжка в социалните медии и опция за самообслужване.

 

Как да се свържете с Trimble?

Можете да се свържете с Trimble като им се обадите на посочения номер или като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.

 

Какъв е имейл адресът на Trimble?

Trimble не предлагат поддръжка по имейл. 

 

Има ли чат на живо Trimble?

Не, Trimble не предлага поддръжка чрез чат на живо.

 

Как да се свържете по телефон с Trimble?

 Ако предпочитате да се свържете по телефона, можете да позвъните на следния номер: +1 408 481 8000

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо