Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Khoros

Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Khoros

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Khoros. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Khoros. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Khoros и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Khoros като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Khoros

Свържете се с клиентското обслужване на Khoros чрез имейл

Khoros Поддръжка на имейл

N/A

Чат с представител на Khoros

Khoros Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Khoros

Khoros Поддръжка на телефонна централа

+15122014090

Участвайте във форумните дискусии на Khoros

Khoros Форум

https://community.khoros.com/

Контакти за поддръжка на социални медии

Khoros Instagram

Khoros Instagram

instagram.com/KhorosLLC/

Khoros Facebook Page

Khoros Facebook Page

facebook.com/KhorosLLC

Khoros Twitter

Khoros Twitter

twitter.com/Khoros

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Khoros

Общи условия на Khoros

N/A

Политика за поверителността на Khoros

Политика за поверителността на Khoros

N/A

Политика за сигурността на Khoros

Политика за сигурността на Khoros

N/A

Khoros ОРЗД

Khoros ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Khoros

Страница в Уикипедия за Khoros

N/A

Партньорска програма на Khoros

Партньорска програма на Khoros

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Khoros?

Khoros е водеща, дигитална платформа за ангажиране на клиенти.

Какъв вид клиентска поддръжка предлага Khoros?

Отделът за обслужване на клиенти на Khoros предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка в социалните медии и форуми, и опция за самообслужване.

 

Как да се свържете с Khoros?

Можете да се свържете с Khoros започвайки чат със сътрудник на живо на сайта им, като им се обадите на посочения номер или като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.

 

Какъв е имейл адресът на Khoros?

Khoros не предлагат поддръжка по имейл. 

 

Има ли чат на живо Khoros?

Да, Khoros предлагат поддръжка чрез чат на живо. Отидете на сайта и открийте чат бутона:  https://khoros.com/

 

Как да се свържете по телефон с Khoros?

Ако предпочитате да се свържете по телефона, можете да позвъните на следния номер: +15122014090

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо