Тук ще откриете начини за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Khoros, включително по имейл и чат със сътрудник на живо. Също така има връзки към условията на ползване, политиката за поверителност и често задавани въпроси.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Khoros. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Khoros. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Khoros и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Khoros като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
https://community.khoros.com/t5/About-Atlas/Atlas-Community-Help/ta-p/611883
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Khoros е водеща, дигитална платформа за ангажиране на клиенти.
Khoros е водеща, дигитална платформа за ангажиране на клиенти.
Отделът за обслужване на клиенти на Khoros предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, поддръжка в социалните медии и форуми, и опция за самообслужване.
Можете да се свържете с Khoros започвайки чат със сътрудник на живо на сайта им, като им се обадите на посочения номер или като им оставите съобщение в някоя от платформите на социалните медии. Ако предпочитате опцията за самообслужване, можете да използвате базата им знания.
Khoros не предлагат поддръжка по имейл.
Да, Khoros предлагат поддръжка чрез чат на живо. Отидете на сайта и открийте чат бутона: https://khoros.com/
Ако предпочитате да се свържете по телефона, можете да позвъните на следния номер: +15122014090
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.